Хэрэглэгчийн үйлчилгээний төв
Манай түнш болох Genesys нь хэрэглэгчийн мэдээллийн төвийн шийдлээр дэлхийд тэргүүлэгч буюу Gartner-ын шидэт квадратад Genesys 23 дах удаагаа дахин тэргүүлэгчээр сонгогдсон хэрэглэгчийн туршлага, холбоо барих төвийн шийдлээр мэргэшсэн компани юм.Call Center нь утсаар харилцагчийн үйлчилгээнд анхаарал хандуулдаг. Contact Center нь харилцагчийн үйлчилгээний төрөл бүрийн сувгийг зохицуулдаг. Үүнд утас, шууд чат, цахим шуудан, мессежийн программууд, сошиал медиа зэрэг багтана. CX (Customer Experience) нь дээрх хоёрын функцууд нэмээд илүү олон боломжийг өгдөг сайжруулсан хувилбар юм. CX нь вэб сайт руу орохоос эхлээд харилцагчийн үйлчилгээтэй ярилцах, танаас худалдан авсан бүтээгдэхүүн/үйлчилгээг хүлээн авах хүртэлх үйлчлүүлэгч таны бизнестэй харилцах бүх үйл ажиллагааны үр дүн юм. CX ийн хамгийн сайн үлгэр жишээ нь Хэрэглэгчийн үйлчилгээний платформ (Genesys Cloud CX ) юм.
Gartner
2023 Gartner® Magic Quadrant™ for Contact Center as a ServiceGenesys манлайлагчаар тодорч, гүйцэтгэлээр хамгийн өндөр байр суурь эзэллээ.
Байгууллагадаа тохирсон шийдлийг олоорой
Үнийн санал авах хүсэлт илгээх
Таны илгээсэн хүсэлтийн дагуу манай мэргэжилтэн холбогдох тул мэдээллээ үнэн зөв бөглөнө үү